05 Dec 2021

Cazurile în care nu are loc rambursarea din partea companiei de asigurare.

Cazurile în care nu are loc rambursarea din partea companiei de asigurare.

Asiguratorul nu este obligat să acopere cheltuielile pentru următoarele:

  • pentru bolile cronice care nu necesită tratament imediat;
  • pentru tratamentul bolilor oncologice;
  • pentru tratamentul maladiilor care au apărut ÎNAINTE de deplasarea în altă țară;
  • pentru medicamente care nu sunt recomandate de medic;
  • pentru investigații preventive fără recomandarea medicului;
  • pentru tratament prin metode netradiționale;
  • pentru proteze dentare;
  • pentru achiziționarea de aparate auditive, ochelari;
  • pentru chirurgie plastică;
  • pentru proceduri cosmetice;
  • pentru tratamente de recuperare după o tentativă de sinucidere;
  • pentru acțiuni ulterioare după o tentativă de sinucidere;
  • pentru tratament de recuperare după intoxicația cu droguri / alcool;
  • pentru tratamentul bolilor și leziunilor care au survenit din cauza acțiunilor ilegale ale asiguratului;
  • pentru a restabilirea și minimizarea daunelor provocate pentru sănătate cauzate de expunerea la raze radioactive sau de o explozia nucleară;
  • pentru tratamentul bolilor cu transmitere sexuală / SIDA.

De asemenea, aceasta nu include cazurile care NU sunt specificate în polița Dvs. de asigurare.

Ce trebuie să faceți în cazul survenirii unui caz de asigurare?

Dacă a apărut necesitatea ajutorului personalului medical într-o țară din străinătate, atunci trebuie să contactați Centrul de asistență cât mai curând posibil la unul dintre numerele indicate în poliță.

Va fi necesar să furnizați următoarea informație:

  • numele și prenumele Dvs.;
  • ocul unde vă aflați acum;
  • numărul poliței de asigurare de sănătate;
  • numărul Dvs. de telefon pentru contact ulterior;
  • detalii despre survenirea cazului de asigurare și natura asistenței medicale necesare.

După aceasta un angajat al companiei de asigurări vă va oferi instrucțiuni cu privire la instituția medicală pe care trebuie să o contactați în funcție de tipul de problemă.

În acest caz, asigurătorul plătește toate costurile asociate recuperării sau tratamentului.

Dacă s-a întâmplat că a fost necesar să achitați de sine stătător costurile tratamentului, în termen de 24 de ore de la data achitării, apelați la numărul de telefon indicat în poliță pentru a informa compania cu privire la valoarea sumei pe care ați achitat-o.

Dacă achitați de sine stătător factura pentru serviciile medicale, solicitați ca medicul să emită o declarație cu următoarele informații:/

  • Numele dumneavoastră;
  • numele medicului curant;
  • data solicitării de ajutor;
  • diagnostic;
  • indicațiile medicale și rețete pentru medicamente.

Dacă ați achitat de sine stătător tratamentul și medicamentele, păstrați toate chitanțele și cecurile în calitate de dovadă pentru asigurator.

Dacă ați achitat de sine stătător facturile, atunci la întoarcerea din călătorie trebuie să contactați asigurătorul în termen de 30 de zile calendaristice de la data sosirii.

În caz contrar, compania de asigurări are dreptul să refuze rambursările.

Nu doar o persoană fizică, ci și o persoană juridică poate achiziționa o asigurare.

Puteți obține întotdeauna o poliță de asigurare medicală pentru călătorii în străinătate la echipa www.medasig.md – Asigurari Online

Telefoanele noastre de contact:
(060) 544 111
(022) 544 111

Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. A. Bernardazzi, nr. 33.

Alte articole din aceeași categorie

05 Dec 2021
Care sunt tipurile de vize?
Astăzi din ce în ce mai mulți turiști optează locuri neobișnuite pentru călătorii, iar fiecare țară are propriile reguli și tipuri de vize.
05 Dec 2021
Asigurare medicală pentru călătoriile în afara țării
Asigurarea medicală pentru cei care călătoresc în străinătate este necesară pentru toți turiștii, precum și pentru cei care urmează să locuiască temporar într-un alt stat.
05 Dec 2021
Asigurarea turiştilor. Ce trebuie să cunoaşteţi și la ce să acordați atenție.
Asigurarea turistică vă oferă dreptul de a primi îngrijirile medicale necesare în orice țară v-aţi afla în timpul călătoriei.
05 Dec 2021
Fiţi de acord că astăzi este mai convenabil să procuri totul online.
De aceea devine din ce în ce mai populară opţiunea perfectării poliţei de asigurare de la distanță, fără a ne prezenta personal la oficiul companiei de asigurări.
Your outdated browser! You can download Edge or Chrome or Firefox